با توجه به نیاز روزافزون جامعه به امکان ارائه خدمات بصورت الکترونیک و غیرحضوری و به منظور تسهیل امکان ارائه خدمات توسط مهندسین گرامی و جلوگیری از ترددهای روزانه و امکان تسریع در ارائه خدمات مهندسی در مرحله اول ، امکان ارسال گزارشهای مرحله ای و تخلف ساختمانها برای مهندسین رشته برق تاریخ 1403/03/05 فراهم و اجرایی گردیده است.
خدا را شاکر هستیم که این توفیق حاصل گردید که امکان ارسال گزارشهای مرحله ای و تخلف ساختمانها برای مهندسین رشته مکانیک تاریخ 1403/05/29 و هم اکنون در رشته معماری از تاریخ 1403/06/26 نیز فراهم گردیده و بطور همزمان علاوه بر ارائه بصورت حضوری، از طریق الکترونیکی نیز این امکان فراهم میباشد.
لذا در حال حاضر مهندسین گرامی عضو رشته برق ، مکانیک و معماری در شهر همدان میتوانند از این تاریخهای اعلام شده با مراجعه به کارتابل خود و یا وبگاه سازمان و مطالعه راهنمای استفاده و ارسال گزارشات مرحه ای ، پس از تکمیل مدارک از جمله تعریف مهر و امضاء الکترونیک در دفاتر معرفی شده پیشخوان، نسبت به بهره برداری اقدام نمایند.
بدیهی است در مسیر ارتقا و تکمیل فرایند مذکور ، نظرات و راهنمایی اعضاء محترم راهگشا و مورد استقبال قرار خواهد گرفت.»
شایان ذکر است پی گیری امکان ارائه خدمات مشابه در سایر شهرهای استان نیز توسط مدیریت سازمان در دستور کار و پی گیری قرار داشته و اطلاع رسانی خواهد شد
لطفا جهت استفاده از سامانه وارد کارتابل خود گردید سپس وارد منوی پروندهها -> نظارت -> گزارشات مرحله ای -> ثبت گزارش اصلی -> با انتخاب مرحلهی مورد نظر ، دکمهی ثبت گزارش انلاین را بزنید و فرم
مورد نظر را پر نمایید ، لازم به ذکر است در صورت نداشتن مهر و امضا گزارش شما فاقد اعتبار میباشد.